Możliwość zwrotu lub wymiany produktu
W psietwory zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji. Jeśli z jakiegoś powodu zamówione akcesoria dla psa nie spełniły Twoich oczekiwań, masz możliwość ich zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania swojego zamówienia. Zobacz, jak łatwo to zrobić!
WAŻNE: Pamiętaj, że produkty personalizowane, szyte na wymiar według indywidualnych potrzeb, nie podlegają zwrotom ani wymianom. Każdy taki produkt jest tworzony specjalnie na zamówienie, dlatego nie możemy ich przyjąć z powrotem.
Jak zwrócić produkt?
Masz 14 dni kalendarzowych na odstąpienie od umowy i zwrot zakupionego produktu, bez podania przyczyny. Pamiętaj, że zwracane akcesoria muszą być w stanie nienaruszonym – nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadać oryginalne metki. Aby zwrócić produkt:
Skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia możliwości zwrotu oraz ustalenia formy dostawy (paczkomat lub kurier).
Wypełnij formularz zwrotu <pobierz> i odeślij go do nas wraz ze zwracanym produktem lub mailowo na adres: kontakt@psietwory.pl
Odeślij produkt uzgodnioną formą dostawy.
Czekaj na zwrot środków: Po otrzymaniu paczki dokonamy zwrotu środków na konto z którego zostało opłacone zamówienie lub na podany przez Ciebie rachunek w ciągu 14 dni.
Jak wymienić produkt?
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar, kolor lub model, również masz na to 14 dni. Pamiętaj, że zwracane akcesoria muszą być w stanie nienaruszonym – nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadać oryginalne metki. Proces wymiany wygląda następująco:
Skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia możliwości wymiany oraz ustalenia formy zwrotu i dostawy (paczkomat, kurier, pobranie).
Wypełnij formularz wymiany <pobierz> i odeślij go do nas wraz ze zwracanym produktem lub mailowo na adres: kontakt@psietwory.pl
Odeślij produkt uzgodnioną formą dostawy.
Opłać dodatkowe koszty – PRZELEWEM lub ZA POBRANIEM: koszt wysyłki zwrotnej oraz ewentualną różnicę w cenie produktu opłacisz przelewem (link do płatności otrzymasz kontaktując się z nami mailowo) lub wyślemy do Ciebie przesyłkę pobraniową.
Czekaj na przesyłkę: Po otrzymaniu paczki zwrotnej i opłaceniu dodatkowych kosztów przystąpimy do realizacji nowego zamówienia i wyślemy je do Ciebie uzgodnioną formą dostawy.
Koszty zwrotów lub wymiany
Koszty wysyłki zwrotnej ponosi kupujący, chyba że uzgodniono inaczej. Jeśli zwrot lub wymiana wynikają z naszej pomyłki (np. wysłaliśmy nieprawidłowy produkt), koszty wysyłki zostaną zwrócone.